2019. augusztus 9., péntek

4. nap

A mai nap volt számomra a legizgalmasabb. A vezetői szellemml (leadership) kapcsolatban hallottam sok újdonságot, ezeknek egy része talán még igaz is, egy része pedig talán még saját gyakorlatomba is átültethető. Izgalmas kérdés például, hogy mi dönti el, hogy a vezetői attitűdök melyike lesz domináns egy-egy szituációban, s még izgalmasabb: mennyire lehet (tudok én magam) ezekkel tudatosan élni? Rengeteg - és nagyon sokféle -  feladatot oldottunk meg ma is: párban, kisebb és nagyobb csoportban; alaposan megdolgoztatott ez a nap. 
Délután magányra vágytam, hisz erre is nagy szükségem van, s az igazi kikapcsolódást most ettől vártam a fárasztó nap után. Leültem egy teraszra, ettem egy jó bolognai spagettit, ittam egy pohár sört, nézelődtem… igyekeztem beleolvadni és feloldódni az (általam sokszor irigyelt) itáliai hétköznapban.
Erőt nyerve végigálltam a sort, s tiszteletemet tettem a Dómban. Tiszteletet a Vendéglátó előtt, s tiszteletet a nagy mesterek előtt. Jólesett egy kis (valójában nagy) magányos csavargás a városban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése