2019. augusztus 9., péntek

0. nap

Megérkeztem Firenzébe.
Jómagam mindig némi szorongást és elfogódottságot érzek, ha hirtelen külföldön találom magamat, ezért nagy öröm volt, hogy a szállás elfoglalása után a projektünkben szintén részt vevő Kolléganővel, Andival vacsorázhattam, aki – kurzusa végeztével – éppen elhagyni készült a várost; jó volt egy kis otthonosságot, gellértes érzületet megélni a Palazzo Vecchio árnyékában. Andi sok-sok tapasztalatát is átadta nekem, megmutatta a képzésnek helyet adó épületet is, így lassan minden aggodalmam eloszlott.

Jó érzésekkel vettem búcsút Andreától, és indultam „haza”: egy finom vacsorával a bendőmben, egy jóízű beszélgetéssel a szívemben, a Duomo és a Battistero látványával a szemhéjam mögött; s nem utolsó sorban zsebemben egy kis kulcscsomóval, melynek kulcsai egy Firenzei ház kapuját, ott pedig egy második emeleti lakás ajtaját nyitják.
Megérkeztem Firenzébe…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése