2019. július 28., vasárnap

Érkezés Exeterbe

Szombat este érkeztem Exeterbe, és foglaltam el a szállásomat a PrintWork kollégiumban.
Szép, tiszta apartmann-szálló. Igényes, hangulatos. Vasárnap délelőtt kicsit ismerkedtem a környékkel. Jártam az utcát, hogy kicsit magamba szívjam a ritmust, hangulatot amit a helyiek kölcsönöznek a kicsit komor városképnek.  Délután egymás után érkeztek a tanárok a világ minden tájáról. Elkezdődött számomra az első lecke: Ismerkedés. Természetesen angolul. Izzadtam, mert a beszéd problémás, de túl jutottam rajta. Olyan jól sikerült, hogy volt akiről két nap után derült ki, szintén Budapestről érkezett...

 Annál több szó került arra, ki milyen tárgyat, milyen módszerekkel oktat(?szerintetek én mit mondtam?). Azon túl még mivel foglalkozik szívesen.
Hazaüzenés, jól vagyunk, megérkeztünk, minden rendben...
Vagy mégsem?
Kellene WiFi !!!
Van, gyors, ingyenes, jelszót is kaptunk, de valahogy rajtam kívül senki nem tudja használni...
Hát kénytelen voltam "dolgozni" ott is...



Hát, itt is én vagyok a rendszergazda...
Így a Hallban gyorsan kialakult a megfelelő hangulat.


Az első nap reggelén egyesével szivárogtunk az oktatás helyszínére a csoportbeosztásért, és hogy megkezdjük a tanulást.
Délelőtt 2, délután 2 darab 90 perces tanóra, délben egy óra ebédszünet. Na ez az egy óra volt minden nap, amikor a közeli kikötővel ismerkedünk, hiszen ott ebédelünk. Igy minden nap mást, máshol.
Még a vacsorát kell kitalálni. Van, aki rengeteget vásárol a közeli Tescoban. Hogy fogja mind megenni? Nem is értem. Én személy szerint nem szeretnék főzni, főleg egy személyre. Marad az étterem, söntés, vagy bármi más. Valakit el kell hívni, mert egyedül az sem jó. Így hát a nap harmadik 180 perces tanfolyama/ismétlése lett belőle. Így elég húzós, reggel 7 től este 11-ig csak és folyamatosan angolul...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése